PERFECTE TARGETTING VAN JE DOELGROEP

Het is natuurlijk mogelijk om onze luisteraars via reguliere radiocommercials te bereiken.
Maar online naar de radio luisteren is de toekomst, wat mooie kansen biedt voor adverteerders.

Daarom heeft E Power haar radiozenders gebundeld in één platform: GALIO.
Via dit platform kunnen wij targetten op doelgroepen (net als bij banners) waardoor je
via de onlinestreams van onze radiozenders je doelgroep perfect bereikt.

 Met een audio of een video pre-roll is je boodschap te horen of te zien voordat via de onlinestream
het daadwerkelijke programma begint. Zo tref je onze luisteraars heel direct en effectief.

   Het is ook mogelijk in de reclameblokjes in de onlinestream te adverteren met een audiocommercial.
Het grote voordeel is dat je precies weet wat je krijgt, door bijvoorbeeld vooraf een contactfrequentie in te stellen,
of een keuze te maken om alleen mannen of vrouwen te bereiken.
En je ontvangt aan het einde van je campagne een duidelijke eindrapportage.

GALIO is NIEUW bij E Power!
Mediabureaus die audiocommercials (ook RTB) in onze streams willen plaatsen vragen wij om contact op te nemen met Ries van Kuijk (mail) of telefonisch via 06 1258 94 00

Video pre-rolls worden bij ons geserveerd via SpotX. WIl je deze direct inkopen, neem dan ook contact op met Ries, hij regelt de technische connecties.

Audio programmatic inkopen is een grote stap voorwaarts met vele voordelen:

  • Runtime-flexibiliteit: Je kan er nu voor kiezen om audio-commercials op elk gewenst moment te starten / onderbreken.
  • Flexibele prijsbepaling: Via programmatic audio inkopen kan je zelf het budget bepalen en realtime bijsturen. 
  • Campagnemonitoring: Er is direct inzicht in het bereik en de prestaties van een campagne. Campagnes kunnen tussentijds worden geoptimaliseerd en bijgestuurd.
  • Specifiekere targeting: Met behulp van data worden de mogelijkheden voor maatwerk eindeloos. Denk hierbij naast geo-targeting bijvoorbeeld aan de inzet van verschillende audio-commercials per doelgroep of de mogelijkheid van retargeting.
  • Realtime inspelen op externe factoren zoals het weer.

VIDEO PRE-ROLL

Op het moment dat een luisteraar online naar één van onze radiozenders wil luisteren serveren wij - voordat de muziek start - een video pre-roll van een adverteerder aan onze luisteraars.

REGIO TARGETTING

D.m.v. 'ad insertion' kunnen wij luisteraars die online luisteren (in bv. Friesland) een audio-commercial serveren toegespitst op de regio van de luisteraar. In dit voorbeeld Regiobank AQ Raad in Lemmer.