Het gegeven: 
Hoogvliet Supermarkten wil inwoners van Den Haag laten weten dat zij de boodschappen thuis bezorgen.

De vraag:
zet je daar geo-targetting of postcode-targetting voor in? Of beiden?

 

Met Geo-targetting bereik je Kim en John beiden via Nu.nl (of een andere website zoals Telegraaf.nl) als zij even wat nieuws snacken. Maar Kim doet geen boodschappen bij Hoogvliet in Den Haag, maar bij een supermarkt in Zoetermeer, waar zij woont. Zonde van het geld dus, als Kim - omdat zij voor haar werk in Den Haag is - de banner over het gratis bezorgen van de boodschappen te zien krijgt. 

De gedachte erachter is zo logisch en eenvoudig dat wij het zelfs met een stripverhaaltje uit kunnen leggen. En dat verhaal hebben wij op een 'cookiesblik' vol met lekker cookies laten drukken...
Wilt u meer weten over onze unieke producten om de consument (uw doelgroep) heel gericht te bereiken,
stuur ons dan een kort bericht, dan zorgen wij voor de cookies!