een Spotlightcampagne: 1 investering, 3x effect!

Een Spotlightcampagne bestaat uit 2 commercials. De  'hoofdcommercial' wordt uitgezonden via ons landelijke netwerk van 14 radiostations. Bv. een spot over de nieuwe Hyundai i20.

In de tweede spot - die als tag on in hetzelfde reclameblok wordt uitgezonden - wordt de naam van de dealer genoemd.

Bijvoorbeeld: 
"Ga voor de nieuwe Hyundai i20 naar Autoplaza in Groningen en vraag naar het extreme inruilvoordeel" of
"Maak nú een proefrit in de nieuwe Fiat Panda bij Vakgarage Autoweerd in Utrecht"

Zo wordt iedere dealer genoemd in de regio van de vestiging, dus promotie van het landelijke merk en het verkooppunt!

Een Spotlightcampagne, 1 investering = 3x effect!

  • Uw merk of product wordt landelijk via de radio gepromoot.
  • Per regio worden uw verkooppunten in 'de spotlights' gezet.
  • Filiaalmanagers, dealers of verkooppunten van uw product zullen deze ondersteuning bijzonder waarderen.

Een Spotlightcampagne is maatwerk.

Wij hebben ruim 17 jaar ervaring en helpen u graag om van uw Spotlightcampagne een succes te maken. Voor de Staatsloterij ontwikkelden wij ooit de eerste Spotlightcampagne voor 150 verkooppunten, die zelf allemaal een 'hoofdrol' vervulden in hun eigen tag on. Er zijn heel veel creatieve mogelijkheden.

Wilt u uw product én uw verkooppunten landelijk in de Spotlights zetten, bel ons dan via 030 - 275 33 90 voor een vrijblijvend advies.